torsdag 25 augusti 2011

Fullt ös...medvetslös!

 Den här godingen blir nog den första tror jag :) Vem kan säga NEJ till Ashton Kutcher?????
 Älskar dessa filmer!
 Säkert jättesorglig...
I morgon går årets andra kräftskiva av stapeln! Ja, de avlöser varandra just nu och det är en kort och intensiv period med mycket god mat. På lördag ska vi ha mysdag med filmer och kanske t om lite godis :) För vad passar bättre en "Dagen-efter-dag" om inte lite lugn och ro!!! Hoppas mina filmer som jag vill se finns inne!

I dag blir det lite jobb med Lärarförbundet och sedan ska Kjell och jag ut en sväng och handla. Mest för att fylla upp kylskåpet. På Lördag är det höst-kick-off inne i Kinna och vi tar säkerligen våra cyklar ner för lite shopping och fika. Det ingår nämligen i vår "lugn- och- rodag".

Ha en grym torsdagseftermiddag! Själv sitter jag i möte! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar