måndag 1 augusti 2011

NYTT LIV NYA MÖJLIGHETER!!!

Idag har jag tagit tag i mitt liv. Sorterat energitjuvar och skapat energi genom att ta mig igenom motionsspåret med Gabriella på rekordtid. Nu måste jag i alla fall minst en gång om dagen ta mig igenom det där fina spåret som jag faktiskt har runt knutet! Eller vad säger Ni?

Jag svängde ihop lite frallor innan som jag ska göra i ordning till kvällsmat. Sonen är och tränar fotboll för första gången på mycket länge. Öxabäck blev det. Undrar om han kommer ha träningsvärk i morgon..*fniss* jag kommer också att ha det! Först i morse kom ett lass ved igen och det är lite jobbigt att lana upp denna och sedan den hemska rundan på det.

Mod är oftast brist på kunskap medan feghet i många fall är baserad på god information!  Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar