lördag 8 oktober 2011

Facebook, olater eller inte!

Men gud, vilken tid det tar av min fritid...hela eftermiddagen skulle jag göra ett engelskaprov hade jag planerat men hamnar vid datorn hela tiden. Kjell grymtar men om sanningen ska fram så ser jag att han loggar in han också!!

Undrar om ni också hänger där? Men jag ska skärpa mig Lite i alla fall. Jag vet att jag är översocial i perioder men lagom är säkert bäst!

Hhiihihi, anledningen att jag in denna bild är att jag just lärt mig printa bilder! Långt efter eller hur!!!

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Dela gärna med dig hur man printar bilder :)

    Har saker och ting kommit tillbaka till din blogg? Det ser ut som du gjort om en hel del - tycker om din header och nya känslan!

    Ibland blir man fast vid datorn, I am guilty too ;)

    Ha en fin söndag Anna

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Lotta, jag var inne på designern och skulle prova lite olika typer av nyheter på bloggen. Men klickade för fort...sen var det inte lätt att hitta tillbaka till den gamla..och tiden gå ju så attans fort när man sitter här,,!!! Ja, du vet!

    Kram Anna!

    Print av bild på datorn fn+home(prt sc)kopiera och sedan klistra in det i Paint. Min son gjorde detta väldigt snabbt så jag "hoppas" att jag hann med :)

    SvaraRadera
  3. O ja, hänger där lite för mycket ibland emellanåt jag också. Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vi får helt enkelt skärpa oss :)))

    SvaraRadera