lördag 29 oktober 2011

Idag blir det oktoberfest!


Startade dagen med att minnas tråkiga saker som jag ska berätta mer om senare. Det ska inte få ta över min dag.

Lördagsmorgonar är för det mesta lugna och rogivande morgonar. K brukar gå upp och elda i kaminen och jag serverar lite frukost åt oss. Idag blev det köpt (!) nybakat bröd vilket inte hör till vanligheterna eftersom jag älskar att baka bröd själv, vi lyxade till det med varm choklad och grädde!!! Oj, vad gott. Jag har dessutom snöat inne på mjukost med bacon och fyra peppar. Såå god och såå mycket smak men ack va onyttigt...

Idag är det Oktoberfest. Min status på facebook lyder:
Anna M Persson:

Jaha, på dagens meny står det Oktoberfest med nostalgiska inslag av "Så levde man förr (80-talets ungdomar i Mark)" , manlig modevisning med inslag av rutigt!!

Det ska bli väldigt roligt och jag har egentligen inte alls tid att sitta och blogga men det är ju så roligt!!! Dessutom ska jag läsa mina favoritbloggar innan jag riktigt sätter fart. Ser att mannen inte alls gillar att jag sitter vid datorn men jag ska lägga in en högväxel!!

Ha en riktigt fin lördag! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Oj,,,,,,ser gott ut :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN:)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Så gott!! Jag ska också dricka varm choklad :)

    Det låter trevligt med oktoberfest.

    Ha så roligt Anna!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Anna, jag hoppas att du har en bra söndag. Sköt om dig.

    Kram

    SvaraRadera