tisdag 1 november 2011

Barnens höstlov!

  
Höstlov. En tid för återhämtning. Det känns i kroppen att den skriker efter ledighet. Långa sovmorgonar, sena myskvällar och tid för lite umgänge.

Igår var tjejerna på Kaskad hela eftermiddagen ända fram till kvällningen! En god vän var uppe på en fika och det kändes som en härlig dag.

Det blir mycket övernattningar hit och dit. I kväll ska Signe sova över hos en kompis medan Lovisa åker och dansar. De har övning nu inför dansuppvisningen. Det ska bli jäkligt skoj att se den! Lovisa har bara golfat de senaste åren men återupptagit dansen nu när hennes golfsäsong är över!



 Vi andra passar på att heja fram Borås Basket i Kinnahallen. Motståndet är Örebro och de har inga segrar med sig i bagaget hittill dags så givetvis vinner vi den matchen. Kommer på mig att fortfarande säga vi om Borås Basket. Numera är det länge sedan det hette M7 och alla andra namn. Men jag känner det som ett marklag i mitt hjärta.


Gabriella håller till i Älekulla och ska vara kvar där tills i morgon tror jag!


 På fredag vet jag att jag ska få en härlig överraskning av min man. Gött ska det bli!


 Lite ångrar jag på att jag inte bokade en resa till Natalie. Vi längtar alla efter henne!




Bowling brukar alltid stå på programmet när det är lov. Så även detta lovet! Visst är det skoj med bowling!


 Tid för en gofika blir det också. Lite senare i veckan blir det mer av den varan!




 Nu ska jag göra slag i saken och verkligen baka surdegsbrödet jag så länge har tänkt på!


Hoppas ni andra får en skön vecka och få chans att ladda batterierna lite exta innan julruschen sätter in!


Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar