onsdag 16 november 2011

Härliga Onsdag!

Den här bilden kommer från Susannes hem. Visst är den underbar!



God morgon världen! En kall morgon gör entré och det får mig att känna att det närmar sig med stormsteg. Jag gick upp kvart över fem när K åkte till jobbet. Han tände i kaminen innan han for iväg och jag passade på att duscha. Det var lite småkyligt inne och nu sprakar det så där gött.

Jag gillar att få en stund för mig själv uppe innan alla springer runt med smink, plattången, hårfönen och alla dessa ombyten av kläder som sker här på morgonen! Ja, det hade nog inte varit svårt att få tiden att gå som hemmafru!! Men ghaa, vad jag skulle klättra på väggarna :)

Har börjat fundera lite på julklappar. Men det är inte lätt. Barnen önskar sig dyra Iphones och annat. Vi får väl se vart det landar. Några har jag färdiga i huvudet i alla fall. Visst är det svårt. Det blir hur som helst många julklappar att köpa när man har sju barn! Iof en del är vuxna men man vill ju köpa ändå till dem!


Nu är det dags att packa i hop datorn, slänga ner den i ryggsäcken och ta sig till jobbet. Härligt att ha nära..

Ha en fin dag! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha! När jag läser barnens önskelistor så behöver jag minst vinna på lotto först... ;-) Sa till dom lite skämtsamt att dom nog får nöja sig med Selma nu, när jag skall lösa ut guldklimpen från djursjukhuset! :D

    Ha en härlig onsdag! Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vad härligt om ni får lite äkta kyla nu!
    Hösten har ju varit mild nog.
    Här hade vi nog närmare 18 grader igår, galet.
    Och nu regnar det.
    Inte lätt med julisar inte, jag vet...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Åh, så fin! Går den att köpa idag?ra

    Kram, Sand

    SvaraRadera