tisdag 29 november 2011

Idag är det en annan dag.


  Önskar er en fin dag!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Jamen så är det! En dålig dag eller situation bleknar.
    This too shall past...

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Lotta, du är så gullig med dina fina kommentarer!

    Det gör mig glad!

    Ha en fin dag på jobbet!


    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Sanna ord det där...
    OCH precis de orden Lotta skriver ovan brukar jag nämna för mig själv också:
    THIS too shall pass...

    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Rara Anna, det gör ont i mig att läsa ditt förra inlägg. Ibland önskar jag att en del människor var lite mer medvetna om den kraft ord och handlingar har och att även om det inte är meningen så kan människor bli sårade. Lite mer ödmjukhet skulle en del må bättre av.

    Men jag hoppas att du kan borsta det av dig Anna. För du vet vem du är, vad du kan och hur mycket kärlek du är omringad av. Det betyder mer än allt annat.

    Ta hand om dig vännen och glöm inte bort att du är one hell of a woman! :)

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  5. Ler och känner mig varm av era fina kommentarer. Nu är jag ju inte den långsinta typern och nu ser jag framåt!

    Kramar till er superkvinnor :)

    SvaraRadera
  6. Bra ledord det där!!

    SvaraRadera
  7. Annamis, visst är det!

    Välkommen till min blogg! Hoppas vi ses igen :)

    Kram Anna

    SvaraRadera