tisdag 22 november 2011

Jippie!!!!

Måste bara få berätta att jag vunnit en sådan himla fin kudde från af Swedala på ljuvliga bloggen Shop Around The Corner som även är en ljuvlig affär i Kinna där jag bor. Trodde inte att det var sant när jag lite sömnigt surfade runt i bloggvärlden på morgonen! Jag och Christina hade vunnit! Tycker de är så fina och lite längre fram blir det ett köp av af Swedala bäddset. Någon ska få det i julklapp!

På tal om julklappar finns det många såna man kan hitta på just Shop Around The Corner. Så mycket fina kläder och annat smått och gott!

Tack Maria!

Kram Anna

5 kommentarer:

  1. GILLAR verkligen de där kuddarna.
    grattis till den fina vinsten!
    Måste nog klicka mig in på den bloggen.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag blev väldans glad!

    Den bloggen är underbar men det bästa är att butiken ligger i Kinna där jag bor :)))))


    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig med!! Var inne idag och hämtade min kudde, den var så jättefin!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Hihhi, jag ska smita in i morgon hade jag tänkt!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS till dig Anna! Jag ÄLSKAR af Swedala!!! Så fina produkter!!! :)

    Njut av din fina fina kudde!

    Kram Carin

    SvaraRadera