tisdag 15 november 2011

Plötsligt har det hänt!

Nu kryper det i mig. Jul. Jag vill börja med allt vad julen heter nu! Fick ett sånt sug när jag kikat in på mina favvo-bloggar! Nu har alla favvobloggar inte börjat att jula än men så smått får man små foton eller idéer som man njuter extra av!

Till helgen startar julen hemma på allvar. Jag har faktiskt fuskat lite och den stora julbocken av granris som ska stå ute är färdig men gömd!! 1:a advent ska han får göra entré :)

Min lilla Gabriella ligger nyopererad hemma och idag har jag bråttom  hem efter jobbet. Tänk att man bara vill pyssla om de små liven fast de nästan är vuxna.

Kram på Er! Anna

6 kommentarer:

  1. Men ååå! Då får du ta hand om dottern! Krya på er! Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Så härligt med en julbock i granris! Såg i tidigare inlägg att du planerade en resa. Vart bär det av månntro?!!! Spännande med din ena dotters jobb på Cypern!
    Hoppas dottern hemma kryar på sig snabbt efter operation!
    Önskar dig en toppen kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!


    Vi planerar en resa till Skottland i sommar. Kika runt lite med avslut i London :)
    Ja, det är så himla skoj för henne. Hon kan leva på det hon älskar allra mest- fotbollen! Och framför allt- Äventyret. Hon har varit där i 3 år och vi har haft många sköna resor dit!

    Tack för fina ord!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!

    Jag hoppas att allt är bra med dottern och att hon snart är på benen igen? Och nog är det så alltid att det kvittar hur stora barnen blir, som förälder oroar och älskar man lika starkt iallafall. ;)

    Hä hemma har julkänslan smugit sig på steg för steg för att slå ut i ful blom härom dagen då frosten kom. Nu öppnar vi dörren på vid gavel och börjar ge oss hän. ;)

    Ibland önskar jag dock att dygnet innhöll fler timmar för just nu känns det som om jag inte hinner med något alls. Jag skriver för fullt på min bok och därför går bloggandet lite på sparlåga och jag hinner inte med mina bloggrundor som jag skulle önska. Och där någonstans ska jag få in julförberedelser också. Det känns som det är dags att kalla in bläckfisken med alla armarna. ;)

    Tack för alla dina fina ord hos mig Anna och du en stor styrkekram till er. Det finns inget värre än när ens barn inte mår bra. Tänker på er!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åh, Lotta. Jag är så nyfiken på din bok!
    Det är itne lätt att hinna med och att räcka till i juletid. Lägg det på en normalnivå. Man ska orka också. Viktigast är att träffa nära och kära <3

    Tack för alla DINA fina ord hos mig!!

    Kram Anna

    SvaraRadera