torsdag 3 november 2011

Snart dags för adventskalendern 2011

Jag och Gabriella lagade middagen tillsammans idag. Vi stekte lite kyckling som fick puttra i någon dl Lindeman och olika sorters peppar. Till det hade vi ris och ananas. Det blev gott. Jag har verkligen inte gjort något vettigt alls idag om man bortser från alla engelskaprov jag rättat.

Nu ska jag snart starta upp min lilla adventkalender innan den årliga glöggfesten går av stapeln. Den kommer att ligga på mina vänners sida på facebook! Det svåra är att förnya sig i sina inbjudningar!

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Jag som inte har fejjan fattar ingenting :-) Fasiken vilken skön dag du haft.

    SvaraRadera
  2. Jag har en "hemlig" sida på Facebook där jag gjort inbjudan till min glöggfest. Vi är sju par som ingår. Där ska jag lägga ut information och kort som jag har tagit under gamla fester. Ett händelse varje dag :)

    Jaa, vilken dag men jag är så sjukt trött att jag börjar bli orolig för mig själv!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad ni kan, gott det ser ut!!

    Vilken fiffig grej att ha inbjudan på FB och göra en händelse varje dag!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack Lotta!

    Ja, vi är ett galet gäng som blir oroligt låga i humorn ibland...då passar det att lägga ut lite såna grejer på fb-sidan..!!!

    Allmänheten skulle nog börja undra om de fick ta del hihih!!!

    VArma kramar Anna

    SvaraRadera