onsdag 2 november 2011

Vi kör en dag till i sportens tecken!






Idag stod det bowling på agendan. Vi åkte dit med goda vänner och bowlade och bowlade! Agnes och Signe hade med sig två kompisar och Lovisa anslöt sig efter att ha varit på Kaskad och simmat hela eftermiddagen.

Tycker det är en trevlig sysselsättning även om man bowlar som en kratta! Ena gången klockren Strike och andra gången ligger kloter i rännan båda kasten! Jag hade ett tungt klot idag och tror det var lite lite för litet för fingrarna. Det skavde på tummen.

Vi har suttit och tittat på "Halv åtta hos mig". Det är så himla roligt att titta på när folk bjuder på middag.

Nu ska jag avsluta kvällen med Lantlivs nya julnummer... Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt. Jag älskar att bowla. Har som ungdom tävlat.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen jätteskoj! Fast emellanåt blev jag lite frustrerad ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med bowling, men jag har en helkass nacke och får ALLTID problem med den efter bowling, så dom senast åren har jag hoppat över för jag vet att jag får betala surt efter.... :)

    Ha en toppendag! Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Tack Carin!

    Hm...känner det i nacken idag! Först undrade jag vad som hänt men sen tänkte jag: Bowlingen!

    Ha en toppendag du också!

    Kram

    SvaraRadera