lördag 17 december 2011

Ibland överträffar jag mig själv!

Ok, jag erkänner! Jag är skitskraj! Ibland undrar jag vad jag ger mig in på men jag kunde inte låta bli! Men vad har man att förlora. Jag gillar att träffa nya människor juh!!!

Jag har köpt en biljett till  årets blogghändelse var så säker! Emma med bloggen "Att vara någons fru" ordnar med ett helt underbart event nere i Malmö den 11 februari. Där träffas typ 170 bloggerskor och njuter av massa skratt, föreläsning med Björn Ranelid, show, tävlingar yes, you name it! Fattar ni hur kreativ denna människa är!? Relativt nybliven mamma och tusen järn i elden! Säger som jag brukar: Wow, !!!

Jag undrar nu om det är någon i från mina trakter som ska åka dit?! Alltså mer från Götebordshållet. Jag funderar skarpt på att åka tåg! Hör gärna av er i så fall!


Kram Anna

12 kommentarer:

  1. Vad häftigt!!!
    Det måste du berätta mer om sedan!
    Det kommer säkert att bli en riktig upplevelse även om jag tycker det låter mycket med 170stycken ;-)
    Jätteroligt initiativ iallafall tycker jag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallå där du är inte ensam om att tycka det är lite scary.

    Vi bor strax utan för Nynäshamn. Du undrade om vi skulle åka förbi Gbg, lustigt men jag trodde du bodde Sthlm.

    Kul att ses live även fast det är lite läskigt :-)

    SvaraRadera
  3. Saltis, ja det ska bli skithäftigt!!!

    a Piece of, det klart att det blir en omväg om göteborg! Men vi lär ju ses där!!! Visst är det läskigt. Man kanske inte säger en flaska och är helt malplacerad!!!!

    Whooii, det ordnar sig!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh, då ses vi där, vad kul! Min jobbarkompis och jag ska gå på bloggeventet, och vi är taggade till tänderna! :-) Önskar dig en fin lördagskväll!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad kul! Jag ångra nästan att jag inte fick för mig att ta med mig en kompis jag med :)

    Ha en fin kväll du också :)

    SvaraRadera
  6. Men ÅÅÅ!!! Skall du dit!!! Gud vad kul!!! Jag hade alla gånger varit på om det inte hade varit så, att vi befinner oss i Alperna, just denna lördag.... Typiskt....

    Ha en fin lördag! Kram Carin

    SvaraRadera
  7. Carin, fattar du,,vad har jag gett mig in på!!!!! Men det ska bli sjukt kul!!! Men känner inte en endaste men har lite koll via några bloggerskor :))))

    Men ALperna är inte helt del det heller!!

    Annars ska vi bara ta det lugnt på sportlovet förutom en badhelg i Jönköping!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Är också sjukt nervös! Det är så spännande också att få träffa alla, samtidigt som jag inte vet om jag törs få fram ett ljud;)

    Vi får väl vara blyga ihop då, i ett hörn. Och jag tror faktiskt att hörnet blir fullt, för det är många som är lika nervösa.
    Tur är väl det:D

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Susanne, eller hur!!! Vi får väl träffas innan och ta ett glas bubbel!!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Åh va roligt att du ska åka. Jag skulle också gärna vilja gå men jag hann inte alls med.

    Men jag förstår att det är nervöst men jag är säker på att det kommer bli jättekul.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  11. Vad synd att du inte kom med! Jag gjorde inte heller det först. Glömde av det men fick en reservplats!

    Det kan nog bli kul!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Bilden på flygplanet ovanför palmerna är så cool!

    SvaraRadera