måndag 19 mars 2012

Någonstans här är jag..

Oj, vilken bloggtorka jag fick då! Just när det slog över till 80 000 läsare så blev jag totalt handlingsförlamad! Det är lite det där med motionen som tar mer tid av mig än tidigare. Jag smyger in och läser andras fina bloggar och kommenterar mer eller mindre dåligt. Men jag tar mig i kragen och ska skärpa mig!!

Det har blivit mycket motion. Närmare 1 mil om dagen sedan i fredags. Det är så skönt ute i spåret och det luktar vår. Humöret är på topp. Just nu sitter jag i fotöljen framför brasan efter 1 mil med Pernilla och Gabriella. Nä, nu ska jag sluta skriva och tjata om motionen!

Tjejerna spelade Markmästerskap i helgen och kom på en god andra plats. Vi fick oss god underhållning hela dagen. Tack tjejor för det. Spännande var det...trots tårar och besvikelse.

Så mycket mer än så blir det inte idag..hoppas kunna bjuda på mer roliga saker i morgon :)


Kram Anna

14 kommentarer:

  1. Men Anna, en mil om dagen är galet bra. Du är superduktig, verkligen!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Imponerande! Jag borde få till det jag också.

    Kram
    Karin

    SvaraRadera
  3. Jag är en envis åsna just nu!!!!

    Tack för era fina kommentarer <3

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Anna!
    1 mil om dagen.....är otroooligt imponerad..jätteduktiga du!!!
    Ha det bäst!
    Kram
    Carro :)

    SvaraRadera
  5. Caroline!!

    Men sen gör jag inte många knop!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Du tar knäcken på mig....jag sitter här och pöser med en glass och du har sprungit en mil igen ;)

    Heja! Men bra att du unnar dig lite soft soffhäng och brasa också.

    Jag får ta mig i kragen!!

    Kramar!

    Ps. har du 80.000 besökare nu, grattis!!!

    SvaraRadera
  7. Japp, nu får du ta dig i kragen Lotta! Skämt å sido..tror du motionerar för fullt :)

    Glass...det är inte helt fel det heller!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Du är så jädrans flitig att en annan får dåligt samvete ;-).

    SvaraRadera
  9. Precis det som är meningen!!! Jag behöver det för att inte ge upp själv!! Hur konstigt det nu låter!

    :))))

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. sjukt bra kämpat! men det vet vi ju .. att du är bra menar jag ;)
    Ha en fin fin Tisdag!
    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Fan vad jag älskar vårat liv! :)
    Du är världens bästa Mamma.

    SvaraRadera
  12. Carola, detsamma till dig!

    Gabriella, och du är ju världens bästa Gabriella!

    SvaraRadera
  13. Heja DIG!!
    Inte dåligt med EN MIL OM DAGEN!
    IMPAD!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Annika, jag börjar känna av det i benen!!

    Nu ska jag nog vila idag :)

    Kram Anna

    SvaraRadera